vrijdag 16 november 2012

Beauty Voordeel shop review


Laatst ontving ik twee beauty producten van beauty voordeelshop, en vandaag zal ik deze voor jullie reviewen. Beauty voordeel shop is, zoals de naam al zegt, een shop met make-up en wat verzorgingsproducten voor een voordelige prijs. In hun assortiment zitten producten van onbekende budget merken zoals Paris Memories en Roger Garé, maar ook van Rimmel London en Maybelline, die toch wat prijziger zijn. Toch zijn alle producten in de shop erg laag, ze verkopen namelijk producten die weggehaald zijn het assortiment, maar toch nog in goede conditie zijn. Hartstikke handig, want zo kun je toch nog je favoriete lip stick bij kopen ook al is die allang weg. Toen ik rond keek zag ik ook producten die momenteel nog gewoon in de winkel liggen, ze hebben dus een soort mix van huidige en oudere versie producten voor een laag prijsje, leuk! Ik zelf heb één lakje van Paris Memories getest en een lipgloss van Rimmel London. 



Rimmel Stay Glossy 260 My Eternity €6,99
Dit is de lip gloss, en nee zo ontving ik hem niet! Het ziet er echt heel lelijk uit... Zonde. Dit is gebeurt omdat alle producten hevig volgeplakt waren met plakband. Dit is zodat de producten niet gaan lekken, maar ik denk dat deze hoeveelheid wel een beetje overdreven was, jammer. Toen ik het plakband er (voorzichtig) aftrok, trok ik het hele zilver folie van de dop eraf! Wel is de prijs zo een 30% lager dan in de winkel.

zonder gloss

met gloss
Ik had verwacht dat deze lip gloss meer pigment zou hebben en mijn lippen misschien iets te bruin zou maken maar dat is gelukkig niet het geval! De gloss werkt neutraliserend en maakt een klein beetje donkerder, ook zitten er goud gele glimmertjes in, overall geeft dat allemaal een heel mooi subtiel effect!

Paris memories 298 Groen €1,30



 Deze nagellak is van het budget merk Paris Memories, voor zover ik weet wordt dit merk niet verkocht in winkels. De nagellak zit in een mega grote pot, handig. De lak zelf is vrij streperig en het kwastje is erg dun, ik vind dunne kwastjes meestal minder fijn werken. Na drie laagjes kreeg ik het bovenstaande effect waar ik heel tevreden mee ben, de kleur is mooi. De nagellak chipte wel vrij snel, maar dat is opgelost met een goede topcoat. Deze lakjes zijn zeker het proberen waard, al helemaal omdat ze zo lekker budget zijn!

Beauty Voordeel Shop, is een fijne online winkel. Zeker als ik eens krap bij kas zit neem ik weer een kijkje, zodat mijn onstopbare behoefte aan beauty shoppen tóch nog bevredigt wordt, haha!
Hebben jullie wel eens van deze shop gehoord?


xoxo 
Masja

3 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt mooie lippen van jezelf! En de kleur van de nagellak is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een leuke webshop ontdekt namelijk http://www.skinpharma.nl met goeie producten voor het gelaat.

    BeantwoordenVerwijderen