vrijdag 12 oktober 2012

Yay or Nay: De nieuwe Christina



2008
2012

 Christina Aguilera is een held in het zichzelf opnieuw uitvinden. Zo liet ze aan het begin van haar carrière de wereld schrikken met haar nieuwe dirrrty look, maar raakte ook velen met haar gevoelige songs als hurt en beautiful waarna ze  in kortsetten en glitter pakjes op opzwepende muziek in de film burlesque zong en dans. Ja, Christina heeft veel kanten van zichzelf laten zien. Ik was vroeger een groot fan van haar, ik hield van haar stem en kon niet stoppen met kijken naar haar prachtige gezicht. Ze had iets engelachtig, iets glamoureus maar kon ook super sexy optreden. Ze straalde heel veel verschillende dingen uit. Sinds kort heeft ze zich weer opnieuw uitgevonden: Haar figuur is meer curvy, ze kleedt zich anders en het haar is (nog) een tintje lichter.






De nieuwe look bracht veel kritiek: Christina werd dik en trashy genoemd. Chris zelf is heel blij met haar uiterlijk nu, ze wou namelijk altijd al curves. Ik vind dat Christina de curves absoluut kan hebben, wat een prachtige taille! Alleen vind ik haar billen er wel érg onnatuurlijk uitzien...  Ze heeft een mooi figuur gekregen, maar een outfit kan heel erg verschillend staan op een figuur met curves en een tenger lichaampje. Het lijkt alsof Chris dat vergeten is, vroeger kon ze meestal makkelijk weg komen met haar ietwat foute kleding stijl, maar nu leggen de strakke pakjes en jurkjes wel heel veel nadruk op haar rondingen... Door de kleding vind ik ook dat de fake tan en platina blonde haren een verkeerd over all beeld creëren. Ik vind Christina nog steeds een mooie vrouw en ik ben blij dat ze zo blij is, maar ik vind deze look heel erg zonde van haar figuur, dat er in minder onthullende kleding veel mooier uit zou zien. Naar mijn mening is deze look dus een nay, maar dat vind ik!
Wat vinden jullie van de nieuwe Christina? 
Yay or Nay?



2 opmerkingen: