dinsdag 9 oktober 2012

Sweater Weather: Wishlist

Deze herfst zijn sweaters helemaal in! Leuk, ik houd wel van de gezelligheid en poezeligheid die de truien met zich meenemen. Een paar jaar geleden werd een sweater nog afgeschreven als iets dat je op een lazy sunday draagt, en waar je vooral niet gezien in wilt worden... Gelukkig is de mode veranderd, en zijn sweaters nu in fashion. Ik heb bij o.a ZARA, H&M en MANGO gezocht naar een aantal mooie exemplaren, ik denk dat deze winkels toch wel de meest populaire en makkelijk bereikbare zijn. En wat een mooie modellen! Ze hebben alles, van lazy tot chic, love it. Binnenkort zal er zeker een sweater weather shoplog op mijn blog staan hehe ;) Hier een lijst van mijn favorieten exemplaren:

MANGO, 39,95
H&M, 19,95

MANGO, 24,95

H&M 19,95
H&M, 24,95




H&M, 19,95
H&M,14,95


MANGO, 29,95
H&M, 24,95


H&M, 19,95


MANGO, 39,95

Ik ben zeker fan van deze trend, ook lekker dat veel winkels echt een breed aanbod hebben aan mooie sweaters voor een zacht prijsje. Ik zal binnenkort weer een one trend some styles posten met de sweater! Wat vinden jullie van de sweater als fashion item?

xoxo
Masja

2 opmerkingen:

  1. De truitjes van de Mango zijn leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweaters zijn echt ontzettend fijn, zitten een paar hele mooie exemplaren tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen