vrijdag 19 oktober 2012

Perfect clutch from Primark

Chanel_clutches-5075_large

Ik denk dat ik een haat-liefde verhouding heb met clutches. Ik houd van ze, want clutches maken je outfit classy en wat minder casual. Ook maakt dit mooie ding je over all look veel eleganter en lichter, dan wanneer je met een mooie, maar ietwat lompe schoudertas loopt te zeulen. Love it! Maar aan de andere kant past er weinig in, in zo een clutch. Ik ben iemand die het liefst het hele huis mee neemt in haar tas, 'voor het geval dat'. Zo kom ik met een clutch in de raarste situaties waarbij ik me zelf zeker wist te redden als ik dat ene dingetje nou wél bij me had. Ook begin ik me er na een tijdje ziekelijk aan te ergeren, steeds dat ding vast houden. Lekker dansen met dat geval in je hand gaat ook niet, straks geef je nog iemand p.o een klap voor zijn kop! Aargh, hate it. Maarja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, en ik vind niet dat ik dit al pijn kan noemen, dus ik moet niet klagen.


Wel ben ik heel kieskeurig als het gaat om clutches. Ze moeten wel eye catchers zijn, maar mijn outfit mag er niet achter verdwijnen, als het ware. Ook mogen ze niet te groot zijn, de grote enveloppe clutches zijn dan ook echt niets voor mij. Het liefst heb ik ook een vrij stevig model, dus niet van een slappe stof. Op zich voldoen duizenden clutches aan deze eisen toch? Nee dus. Vaak vind ik ze wel leuk, maar net niet. Net niet het geld waard, of dat ene detail maakt hem weer net iets minder leuk. Moeilijk... Totdat ik gister tegen een perfect model opbotste, in de Primark:


I love it! Het is een eye catcher in een mooi zalm/champagne kleurtje. Het is een super stevig model en van binnen nog redelijk ruim. Ik kwam er eigenlijk thuis pas achter hoe mooi ik hem vind. Precies dit is het soort model/grootte/stijl die ik zocht! En dat voor maar €7! Er stonden wel wat meer, dit model in het zwart en een paar anderen soorten. Jammer genoeg heb ik die niet goed bestudeerd, misschien waren die ook wel perfect... Maar ik kon het even niet hebben tussen al die mensen en gritste de clutch snel van het plankje en ben toen snel een minder druk gedeelte gevlucht. Dus mensen, als jullie ook kieskeurig zijn als het gaat om clutches, en liever niet teveel geld willen uitgeven aan iets waar je je op den duur aan gaat ergeren: Primark!

xoxo
Masja

5 opmerkingen:

  1. Primark <3

    Maak jij al kans op een nail repair en een nail balsem van Trind ? http://www.beautybloglaura.com/2012/10/winactie-trind-nail-repair-nail-balsem.html xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt heel leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Ik ben zelf alleen niet zo'n fan van clutches.. ik vind het altijd zo vervelend om de hele tijd met zo'n ding in je hand te staan. Maar het staat natuurlijk wel heeeel leuk en chic.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, die is echt mooi! Ik vind dat ze bij de Primark sws altijd wel leuke clutches hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een gave clutch!
    Ze moeten idd lekkere eyecatchers zijn, maar helaas er past zo weinig in! Ja haalt me de woorden uit de mond! Haha
    leuke post! x

    BeantwoordenVerwijderen