woensdag 17 oktober 2012

Mijn nieuwe herfst/winter jas


Gister was ik met mijn moeder in de stad, gezellig moeder-dochter shoppen! We waren in de H&M toen ik deze jas zag hangen, ik was meteen verkocht. Ik zag op veel blogs soort gelijke jassen voorbij komen die ik allemaal heel leuk vond. Deze jas is in de zelfde soort stijl, maar is toch iets anders. Het is een stoer model, maar door de draw string in de taille zeker niet  onvrouwelijk. De buitenkant heeft een soort regen jas stofje, en is dus waterdicht. De binnenkant is gevoerd met teddy, lekker warm! De jas heeft een fake bont kraagje die je er af kan halen. Ik en mijn moeder vonden het een hele mooie jas. Ondanks dat ik eigenlijk geen nieuwe jas nodig heb, hebben we hem uiteindelijk toch afgerekend. Ik ben er echt heel blij mee! 
Lees mee voor meer foto's!


los - achterkant - dicht
De binnenkant van de jas
De jas komt dus van de H&M en is van de Logg collectie. Deze jas kostte €59,95, een prima prijs voor zo een mooie jas. 
Hebben jullie een nieuwe winterjas?

xoxo
Masja

5 opmerkingen:

  1. Leuke jas! lekker warm ook volgens mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jas is leuk! Die heb ik ook al een aantal keren bij de H&M gespot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel! Jaa is heerlijk warm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hij is mooi. Ik ging laatste ook samen met mijn moeder om een winter jas te kopen bij de H&M. :)

    BeantwoordenVerwijderen