donderdag 2 augustus 2012

I dyed my hair!

Laatst schreef ik over karamel kleurig haar, en dat ik het zo mooi vind. Nou, gister heb ik het geverfd! Het is niet echt zoals de foto's in het artikel, maar ik wist al dat dat alleen te krijgen was met high lights. Toch waagde ik het om het gewoon te verven en het heeft goed uitgepakt, ik ben er namelijk heel tevreden over!


VOOR



NA
Zoals je ziet verschilt het echt met in wat voor licht je staat, soms zie je meer bruin, soms meer lichte kleurtjes. Het verven ging ook heel soepel, ik wacht even af met hoe lang deze kleur blijft, en og hij vervaagt, daarna zal ik de haarverf reviewen! Jullie zullen verbaasd zijn, want ik heb de goedkoopste haarverf die er is gebruikt: Die van de Kruidvat  voor €5, haha! Wel in de aller blondste kleur, dus echt eerlijk is die niet, maar mijn haar is nog in super goede conditie en helemaal niet super droog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten