dinsdag 17 juli 2012

Shoplog: Holiday stuff


Vandaag was ik met mijn vriendin naar de stad gegaan. Ik had wat make-up nodig voor als ik op vakantie ga, ik koop dit altijd het liefst zo cheap ass mogelijk haha! Ten eerste omdat ik nooit echt water proof en zulke donkere poeder buiten de zomer gebruik (het zou zonde zijn om een dure eyeliner te laten opdrogen in de winter), en omdat ik deze make-up altijd overal meeneem; het strand, uitgaan, in het hotel... De kans dat het snel kapot gaat is dus groot, aangezien ik érg onhandig ben hehe. Al deze producten heb ik ook al eens eerder gebruikt, dus kans op irritaties is er gelukkig niet.


 Ik had sowieso nog een wimperkruller nodig. Ik heb er vele gehad en deze vind ik gewoon echt zo mooi! Hij krult mijn wimpers heel mooi naar boven, niet te hoekig maar wel een opvallende krul. Nice! Ook handig dat er drie kussentjes bij zitten, ik doe er vrij lang mee.


 
 Een vloeibare waterproof eyeliner en een eyeliner stift (kon hier geen waterproof versie van vinden helaas). Handig is dat de stift twee kanten heeft: een dikke stift en een dunnere. Ik vind stiften altijd fijn in gebruik.


 In de zomer word ik altijd erg snel bruin, dus een donkere poeder is essentieel. Foundation ga ik niet dragen op vakantie, veel te zwaar. Een poeder dan weer wel, tegen een glimmend huidje.


 Ik had hier veel goede dingen over gelezen: De vitamine E crème van de Tuinen. Het is een lekkere grote pot en de deksel ziet er ook veelbelovend uit. Een review van deze creme volgt nog, ik ben benieuwd of hij alles nakomt wat die belooft. Deze crème is vijf euro, een heel zacht prijsje voor zo een grote pot!

Bij de New Yorker vond ik deze blouse. Normaal ben ik niet zo van bloemenprint, maar deed leek me erg leuk voor op het strand, gewoon met een bikini eronder. Er zat ook een lint bij, die je door een onopvallend gat haalt en dan vast knoopt waardoor er meer taille ontstaat, wel leuk maar zonder vind ik hem toch mooier.

Ondanks dat het de hele dag heeft geregend was het een geslaagd dagje en was het heel gezellig!

xoxo
Masja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten