donderdag 26 juli 2012

Look: hot summer color 'Peony Pink'

Vanaf nu schrijf ik elke week over de kleuren van dit seizoen, waarbij ik een paar looks laat zien die ik heb gemaakt. En deze week behandel ik Peony pink, of te wel Pioen roze. Deze zomer wordt roze zeer gewaardeerd, misschien is het je wel opgevallen dat er meer roze in de winkels hangen dan normaal? Alle soorten roze mogen, het liefst lieffig pioen roze zoals de roos. Maar ja, als dat nou even net niet jou kleur is kijkt niemand je vies aan als je je nagels in hot pink lakt! Fijne trend dus, veel keuzes.

Voor mij was roze al een ultieme zomer kleur, en dan het liefst neon roze, lekker fel. Een echte zomer kleur voor mij omdat het vrolijkheid en liefde uitstraalt, iets wat ik altijd tegenkom in de warme juli maanden. Ook vind ik dat (knal)roze iedereen staat, als je maar een beetje een lekker zon gebruind tintje hebt, waardoor het roze nog meer af staat. Ja, dan kan iedereen het hebben, ook de rood harige onder ons mogen in pink thinken. Zeer verrassend is het natuurlijk niet meer na dit verhaaltje, maar roze is dus mijn lievelings kleur. Hier zijn drie looks die ik heb gemaakt in Polyvore:




Beach look met een touch of boho chic & Hippie.
Fussy Fussy,  tuttig en lieffig, maar door het stukje blote buik ook heel zwoel. Tip: Combineer met gouden sieraden om de 'warmte' in je outfit te behouden.




Streetwise & stoer met een beetje glam, maakt roze een stoere kleur.

Dit waren mijn looks, ik zeg niet dat julie dít moeten dragen, wat is jullie stijl? Draag jij veel roze of is deze trend niets voor jou?

xoxo
Masja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten